Najbolja prijateljica? Nemam. - Kako nemaš? Pa ne znam,tako je. - Ne pričate više? Mislim da ne, kažem ti, ne znam.. - Pa kako ne znaš? Šta se dogodilo? Posvađale ste se? Ne, nismo u svađi, nisam ja ljuta, a ni ona. Nisam je povrijedila, ni ona mene, nešto grubo, mada donekle jesam povrijeđena. - Pa kako si povrijeđen kada ništa nije uradila? Jednostavno, otišla je. Udaljile smo se, ne čujemo se više. Znaš, nekada je znala, da me zagrli onako najjače kad me vidi, bez ikakvog razloga.. Znaš, brisale smo suze jedna drugoj, i manje više se tješile, uglavnom smo više pokušavale da oraspoložimo jedna drugu kada je bilo teško. Znaš,uspjela je da me zaluđuje po cijeli dan, uspjela je da me nasmeje onda kada to nikome nije uspjevalo. Bile smo uvijek tu jedna za drugu, i u dobru i u zlu. Ona. Ona nije samo moja najbolja prijateljica, već je smatram i sestrom. Ali, eto. Udaljile smo se, ne znam kako... Otišla je, pronašla je novo društvo. Zaboravla me. Eto, to me je povrijedilo. 💔 #lose#best#friend by ljubasantonela



via Instagram http://instagram.com/p/gA0OLuTJRd/